Bu Blogda Ara

28 Şubat 2017 Salı

YENİ DOĞUM YAPAN ANNEYE SÖYLENMEMESİ GEREKENLER



Henüz yeni doğum yapmış elinde küçücük bir can, zaten afallamışsın ne yapacağını bilmiyorsun bir de etrafındakiler çal çene konuşuyor insanı hayattan soğutuyorlar. Konuşanlar yüzünden bildiğini de unutuyor insan! Bana söylenenlerden derlediklerim...

  • ·        Sütün yetmiyor mu?
  • ·        Emiyor mu?
  • ·        Aç bu çocuk aç ( omzuma koymuşum gazını çıkarmaya çalışıyorum)
  • ·        Çok küçük doğdu çocuğu beslememişsin kendin kilo almışsın (3440 doğdu 8 kg filan bekliyorlardı herhâlde)
  • ·        Mama verelim ( bide elinde paketle tedarikli gelmiş)
  • ·        Üşüyor bu çocuk ondan ağlıyor ( ağustos ayında doğdu çocuğu isilik yaptılar )
  • ·        Kucağa alıştırma ( benim kucağımdan alıyor kendi kucağına ❗️)
  • ·        Uyandırma aç olsa uyanır zaten (5 saattir uyuyor zaten açlıktan bayılacak çocuk❗️)
  • ·        Bizde çocuk büyüttük ( ama bu bebek daha tutmayı öğrenememişsin)
  • ·        Dur daha bunlar iyi günlerin!
  • ·        ooh senin ki ne ki benim sütüm fışkırırdı.
  • ·        Sütünde su gibi çocuğu beslemiyor dur mama verelim (tedarikli gelen teyze)
  • ·        Ağlasın bırak ciğerleri açılsın-sesi açılsın
  • ·        Sezaryen mi bu yeni neslin canı tatlı sancı çekemiyor hemen ameliyat ❗️( 12 saat sancı çektiğimi duyunca dumur oldu)
  • ·        Yıkanmış kıyafetlerini dışarı asma al basar
  • ·        Işığını 40 gün kapatma al basar seni de bebeği de
  • ·        Saçını keselim gücünü saçına verir‼
  • ·        Çalışmaya devam edecek misin ?



Daha da çoğaltılabilir örnekler sizlere neler söylendi?Ben bu yazdıklarımı defalarca duydum artık bir yerden sonra tepkisiz leştim. Allah yeni doğum yapmış anneye peygamber sabrı diliyorum ziraa katil olmamak elde değil.

Sevgiler,

6 yorum:

  1. Allah isteyen herkese versin ben çok istiyorum :)

    YanıtlaSil
  2. zor bir dönem ama ikinci loğusalığında hiç birini duymuyorsun çünkü sen duymaya fırsat vermiyorsun herşey tecrübeyle değişiyor

    YanıtlaSil
  3. şurda doğurmama günler kala stres bastı beni :) insan zaten hassas oluyor ne anlayışsız insanlar..

    YanıtlaSil
  4. Okurken çok güldüm, hakikaten hep bunları sordular hala daha soruyorlar:)))yalnız bitmiyor, bitmiyor, bitmiyor söyleyim

    YanıtlaSil
  5. Her kafadan bir ses çıkıyor işte.Bu arada bende bloğuma beklerim, takibinizide ;)

    YanıtlaSil