Bu Blogda Ara

11 Aralık 2015 Cuma

HASTANE ÇANTAMDA NELER VARDI


   

  Daha önceki hazırlık postlarından hatırlayanlar olacaktır. Rüyalarıma filan giriyordu bu hastane çantası J (doğum yapmışım bebeği çantamız olmadığı için çıplak vermişlerdi kucağıma.) Az kalsın olacaktı neyse ucuz atlattık.

   Gelelim hastane çantasında neler olmalı konusuna. Liste yaptım tek tek tik atarak çantayı doldurdum.
  • ·         2 adet 10 lu hastane çıkışı
  • ·         2 adet yenidoğan tulumu
  • ·         2 adet alt üst takım
  • ·         Bolca müslin bez
  • ·         Müslin tülbent
  • ·         Bebek bezi
  • ·         Ana kucağı
  • ·         2 adet yelek
  • ·         2 adet battaniye
  • ·         Yenidoğan ıslak mendil
  • ·         2 tane gecelik takımı (1 tanesini Suwenden aldım, diğerini de öylesine bir iç çamaşırcıdan ) Hala ilk alınmış gibi duruyorlar daha 4 doğum çıkarırım onlarlaJ dermişim… Takım olması önemli sabahlığı üzerime geçirip koridorda yürüyordum. Sadece gecelik aldıysanız, bir tane de mevsimine göre sabahlık mutlaka edinmelisiniz.
  • ·         Yedek iç çamaşırı 5 adet di sanırım 1 hafta tatile gidiyorum sanki!!!  Bu arada yüksek bel olması önemli.
  • ·         Terlik bende 2 adetti. Bir tanesi zaten bütün yaz ayağımdan çıkmayan birkenstock, diğeri de havlu idi. İkisini de giydim.
  • ·         Emzirme sutyeni ve atleti. Çantamda vardı ama hala kullanmış değilim.
  • ·         Lansinoh göğüs ucu kremi. Mutlaka edinin kullanın. Bu saye de hiç göğsümde çatlak olmadı ve rahatlıkla emzirdim
  • Bunlar çantada olanlardı. Bir de  son dakikaya bıraktığım için unuttuklarım vardı.!!!
  • ·         Kutu kutu aldığım halde ped koymayı unutmuşum !!! Kardeşim bir koşu gidip aldı.
  • ·         Çorap koymayı unutmuşum sevgili kocam ayağındaki çorabı çıkarıp vermişti J
  • ·         Tacımı unutmuşum. Ertesi gün eşimin ablası güzel bir tane alıp getirmişti.
  • ·         Makyaj çantamı da unutmuşum. Evim yakın olduğu için eşim getirdi ama kullanmadım. Ağustos sıcağında birde makyajla uğraşamadım.
  • ·         Havlu şampuan tarak da unuttuklarımın arasındaydı. Sevgili kardeşim onları da hemen getirdi. ( Hastane de banyo yaptım)


İlla ki ihtiyaç olunan başka şeyler de vardır ama ben sade olduğum ve sadelikten hoşlandığım için bu kadarı yetti. Mesela oda süslemesi yapmadım.  Hediye vs dağıtmadım. Yapan insanlara saygı duyuyorum. Çok şatafattan ziyade yaratıcı ya da şık olan şeyleri bende beğeniyorum. Oğlumuz ani geldi işlerim ile ilgili bir sürü sorunla uğraşınca çok enerjim kalmadı.  Artık ikinciye yaparız bir şeylerJ

SEVGİLER,

2 yorum:

  1. Bütün listeyi okudum ve hiçbir şey anlamadım :)
    Sanırım ihtiyacım olduğunda oldukça faydalı bir liste..,
    Çok teşekkürler.

    http://modaperestt.blogspot.com.tr/2015/12/victorias-secret-fashion-show-2015-ice.html

    YanıtlaSil