Bu Blogda Ara

17 Haziran 2015 Çarşamba

Alaçatı Ayvalık Cunda Dikili Gezisi

Geçen hafta yıllık izindeydim. Bir plan yapmadık her şey spontane gelişti. İlk önce yazlığa Ayvalık Altınova’ya gittik. Hava’nın bir türlü güneş açamamasından dolayı pek yaz tatili değilde kafa dinleme tatili olarak geçirdik diyebilirim.

Balıkesir’e artık uçakla gidebiliyoruz. Denedim, oldukça başarılı fiyatlarda çok yüksek değil. Şuan Anadolujet , Pegasus ve Borajet’in uçuşları var. Yaklaşık 40dk sürüyor, tavsiye ederim.

Sizi Tatil fotoğraflarımızla baş başa bırakıyorum.

Hasan Boğuldu Şelalesi: Edremit yolu üzerinde, giriş 15tl, içeride piknik yapılacak masalar var. Hava pek açık olmadığından kalabalık değildi. Yolu oldukça kötü iki araba yan yana geçmesi zor oldukça keskin virajlar var dikkatli olmakta fayda var. Girişte köylü kadınlar Pazar açmış yöresel ürünler satıyorlar. Kayınvalidem gereksiz pahalı olduğunu söyledi.

Cunda Adası: Ayvalık Merkezden bağlanan bir köprü ile ulaşılıyor. Oldukça fazla butik otel barındıran bir ada. Taş Kahve’yi daha önce duymuştum. Orada oturup dondurma yedik oldukça güzeldi. Gezerken aşağıdaki gelin arabasıyla karşılaştık. Çok güzel bir fikirJ

Âşıklar Şelalesi: İzmir Dikili’ye varmadan hemen önce olan bir şelale. Giriş ücreti yok. İçerisinde kafe var. Her şey çok ucuz J Çok dik merdivenlerden inerek ulaşabiliyorsunuz. Siz siz olun 8 aylık göbeğinize aldırış etmeden inmeye kalkmayın! Geri çıkmak zor oluyor J

Dikili: İzmir’in şirin bir beldesi. Telefonumun şarjı bittiği için fotoğraf çekemedim L Fotoğraf makinesini de almayı unutunca… Deniz kenarında bir sürü balık Restoran’ı var. Dört kişi inanılmaz uygun fiyata balık yedik J Denizi çok berrak ama birden derinleşiyor.

Alaçatı: Aslında birkaç gece kalmayı planlıyorduk ama olmadı acil dönmemiz gerekiyordu. Sabahtan Akşama bir gün geçirdik. Kumrucu Şevki’de mis kumru yedik. Taş Kahve’de sabah çayımızı içtik. İmrende dondurma yedik. Mis reçelleri tattım ve 6 kavanoz aldım. Zio Beach’te tüm günümüzü geçirdik. Solto Otelin Beach’i ni daha önce Masquerade Club işletiyordu. Eşim o zaman gitmiş. Yine beğendik ama eksileri vardı. Dondurma istedik sadece 3 çeşit olduğunu söylediler, bakabilir miyiz dedik, dolapta maalesef gösteremiyoruz dediler. Neyse getirin ortaya bir şeyler dedik bildiğiniz kutu dondurmayı, kâseye koyup getirdiler! İşletmeye buradan naçizane öneri… Tamam, oldukça ilgili ve naziksiniz ama yazlık bir bölgede dondurmanın bu kadar kalitesiz ve özensiz gelmesi olmadı. Böyle olunca yemek menüsünü istemeye çekindim L Ama geri kalan her şey için teşekkür ederim. Hamile olduğum için oldukça ilgiliydiler.

1. güzel bir tur olmuş. Bende Cunda'yı çok seviyorum..

2. 8 aylık halinle iyi cesaret etmişsin ben de 7 aylığım ama biraz cesaretsizim heralde:)) oğluşun doğmadan at stresi gez güzel güzel sonra kirli bezler bizi bekliyor:))

1. Benimde pek cesaretim yoktu da eşim çok yüreklendiriyor insanı :) Gezmeyi de sevince... Bence sende kendini korkutma :) gez toz geri gelmez bu günler :)

3. Ne güzel bir tur olmuş,bebiş doğmadan böyle kaçamaklar yapmak çok iyi oluyor bence ;)

1. Hiç plan yapmadan gittik hava koşulları şekillendirdi tatilimizi :) bebiş ağustosta geleceğinden önden tatil iyi geldi :)

4. Bizim gibi gezentileri görmek güzel ^.^

5. Cunda planları yapıyorum bende, keyifli geziler hiç bitmesin, harika kareler^^ Bize de uğrayın, sevgiler

1. şuraya da gidin denilen yerlerin hepsine gittik size de geliriz :)

6. Hasan Boğuldu , Cunda oraları bende hep gezdim . Şimdi Altınolukta yaptığım tatiller aklıma geldi :) Ne güzel günlerdi..
    Sizi takibe aldım, bende bloguma beklerim ..