Bu Blogda Ara

11 Mayıs 2015 Pazartesi

Kids by Fatih Kıral Mobilya

Merhaba,

Dün akşam eşimin internette gezinirken bulduğu bir siteyi paylaşmak istedim. Kids by Fatih Kıral Mobilya, oldukça hoş modeller var. Hepsine ayrı ayrı bayıldım. Birde sallanan beşik mi ? yoksa sallanmayan beşik mi? karar veremedik...

Anneme göre bebek sallanmamalı, biz 3 kardeşiz bizi sallamadan uyutmuş. Ama çevremde sallanıp sersem olmadan uyumayan bebeklere de şahit oldum.Sizler nasıl yapıyorsunuz?

Kids by Fatih Kıral Mobilya İstanbul'da Selamiçeşme, Levent ve Florya'da mağazası var.








8 yorum:

  1. Yani Fatih Kıralın fiyatları yüksek diye biliyorum çocuk bölümünü gezmedim gerçi :)

    YanıtlaSil
  2. Evet oldukça yüksek ama eşimde olunca en iyisi olsun fiyata takılma mantığı olduğundan çıtayı biraz yüksek tutuyor :)

    YanıtlaSil
  3. merhaba tatlım bloğunu takibe aldım bende beklerim sevgilerle:)

    http://beautybeybi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  4. bende takibe aldım teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  5. biz de kız kardeşimin bebeği için beşik araştırması yapıyorduk, faydalı bir post olmuş bu :)

    YanıtlaSil
  6. Yardımcı olabildiysem ne mutlu :)
    Sevgiler,

    YanıtlaSil