Bu Blogda Ara

6 Mayıs 2015 Çarşamba

Eminönü Havuzlu Han Gezim


Merhaba,
Aylar önce oğlumun daha cinsiyeti bile belli değilken gitmiştim. Tekrar gitmem gerekiyor Havuzlu Han’a da gözümde büyüyor. Kaç katlı olduğunu saymadım ama en alt katta her şey bir arada satılıyor yukarı çıktıkça tek mağazalar mevcut. En üst katta da toptan satış yapılıyor.
Avantajı; Her şeyi bir yerden alıp çıkabilirsin, Peşin alışverişte kasa da indirim, aklında olmayan şeyler bile var.
Dezavantajı; yol ve kalabalık


Bence onun harici gidilmesi gereken bir han. Çektiğim fotoğraflarla sizi baş başa bırakıyorum.














4 yorum:

  1. ne güzel ne keyifli alışverişler

    YanıtlaSil
  2. evet gerçekten bu kadar keyifli evlenirken bile alışveriş yapmamıştım :)

    YanıtlaSil
  3. oooh bir nevi cennet bahçesi anneler için :)

    YanıtlaSil
  4. evet aynen cennet gibi ama yok gözümde büyüyor kardeşimi kandırabilirsem onunla gideceğim hem zevklidir hemde şoförlük yapar bana :)

    YanıtlaSil