Bu Blogda Ara

24 Nisan 2015 Cuma

DEMSTOK OUTLET KOZYATAĞI




















Merhaba,
Geçen gün Annemle beraber gittiğimiz bir mağazayı sizinle paylaşmak istiyorum. Demsa Grup’a bağlı Demstok Outlet. Kozyatağında By Otel’in restoranının tam karşısında bulunuyor. Kozyatağı Metro durağından çıkınca adını teknotel binası sağınızda kalacak şekilde ileri doğru ilerleyin ( Çok komik bir terim olduJ ) ileri de sağda göreceksiniz. Annem burası depo galiba dedi ama içerisi gerçekten bir cennet. Gitmekte fayda var ben çok yorgun olduğum için fazla inceleyemedim ama annem birkaç parça aldı. Giriş katta ev eşyaları, bayan ayakkabıları var. Guess ayakkabı 79tl’den başlıyordu ama numaralar 38’den başladığı ve benim ayaklarım 36,5 -37 olduğundan alamadım L ikinci katı hatırlamıyorum zaten kendimi bebek kıyafetleri ve bebek odasına göre hazırladığımdan direk üst katlara yöneldim. Bebek kıyafet katından ilk girişte bebek montları ve kışlık tulumlar vardı. Fiyatlar oldukça uygundu. Sağa doğru çıtçıtlı bodyler set halinde sıralanmıştı. Çeşit ve beden konusunda biraz sıkıntı vardı ya küçük bedenler ya da büyük bedenler vardı. Daha ileride de günlük kıyafet iç çamaşırı ve ayakkabı vardı. Bebek mobilya katında da ilk girişte dikkatimizi ana kucağı, puset ve bebek arabaları çekti. Bebek arabaları ile ilgili henüz fiyat araştırmam olmadığından sadece bakmakla yetindim. Bu arada aynı katta bebek bambu beşikleri, normal beşikler dolaplar vs. de vardı. Ben ilerleyen zamanlarda eşimle beraber tekrar gideceğim. Bu sefer bütün eksiklerimizi almayı planlıyoruz. Ziraa eşim bu konuda oldukça hevesli J

4 yorum:

  1. çok güzel bir mağaza özellikle indirim dönemleri çok güzel oluyor. ben oğluma özellikle iş yerime çok yakın olduğundan çok şey aldım.ara ara uğramakta fayda var.

    YanıtlaSil
  2. Önümüzdeki haftalarda eşimle beraber gidip alışveriş yapacağız oğlumuz için :) Belki karşılaşırız...

    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  3. Harika bir yer neler aldım oradan bir bilseniz :) zayıflama eşofmanları mı dersiniz oğluma tulumlar mı yada kendime Guess den paltolar mı ??!! Kesinlikle bi uğramanızı tavsiye ederim. :)

    YanıtlaSil
  4. Kırmızı Outlet

    Kırmızı Outlet' ın giyim sektöründe önde gelen bir mağaza olması oldukça dikkat çekici. Kırmızı Outlet ile emin adımlarla şıklığa adım atabilir, tarz yaratabilirsiniz.

    Elbise,pantolon,gömlek,kazak,hırka,yelek,mont,jean,mavi,colins,lcw,ltb,rodi.

    Kırmızı Outlet - www.kirmizioutlet.com

    YanıtlaSil